پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

مشخصات بلاگ

پاتوق کده بهترین سایت سرگرمی و ارائه اخبار روز سرارسر دنیا می باشد دلناز فان زیر مجموعه ای از پتوقکده می باشد

بایگانی

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ق.ظ

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻫﻔﺖ ﺗﺎ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻌﺪﺵ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﭼﺮﺍ ﮐﺴﻲ
ﺑﺎ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﻤﯿﺸﻪ ؟؟؟
ﺧﺐ ﺍﮔﻪ ﺑﺮﻭﺳﻠﯽ ﻫﻢ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﻤﯽ ﺷﺪ !!!!
ﻻﻣﺼﺐ!
ﯾﮕﺎﻥ ﻭﯾﮋﻩ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ !!!


من قبلن فک میکردم فساد اداری یعنی تو اداره کارمندا همدیگرو آره
بعد فهمیدم کاش همو آره، اینا دارن ما رو آره!!


از یارو  میپرسن بچه هات به سن تکلیف رسیدن؟!
میگه : آره الحمدالله… هم سیگار میکشن
هم فحش خار مادر میدن !


ﻣﻌﻠﻢ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﺎ ﮔﻔﺖ ﻓﯿﻠﻢ ﺯﺑﺎﻥ ﺍﺻﻠﯽ ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ ﺯﺑﺎﻧﺘﻮﻥ ﻗﻮﯼ ﺷﻪ

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺯﺑﻮﻥ ﻣﭽﻢ ﻗﻮﯼ ﺷﺪ
ﭼﺸﻤﺎﻣﻢ ﺿﻌﯿﻒ ﺷﺪ
ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺩﺭﺱ ﺑﺪﯼ ﺧﺐ ﭼﺮﺍ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ ﻏﻠﻂ ﻣﯿﺪﯼ دیوث


ایشون دختر استاد اکبر عبدیه همون که اکبر عبدی هم وزن خواستگارش میخواست…

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)

جوک خنده دار

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)


آخرش نفهمیدم
این زنگ پرورشی برای چی بود؟؟؟
همیشه هم میگفتن برای معلمتون مشکل پیش اومده،گفته نمیاد!!!


من اگه رئیس جمهور بودم با مرکل پشت درهای بسته مذاکره میکردم . خیلی ادم لارجیه هیچ پیشنهادی رو رد نمیکنه

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)


ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺷﺎﻧﺴ ﺩﺭﺧﺸﺎﻧﻢ،
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﻮﻣﺪﻡ،
ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺑﺮﻗﺪﺭﺕ ﺍﻭﻝ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﻮﺩ


میگفتن علف باید
به دهن بزی شیرین بیاد
یه عمری خودمونو کشتیم
شیرین ترین علف دنیا باشیم،
غافل از اینکه
اصلا طرف بز نبود…
گاو بود،
مقوا میخورده


خوشبختی یعنی اینکه.
.
.
یه نفرجلو مادرشوهرت ازت خاستگاری کنه
بعد تو بگی متاهلم
بگه حیف من دنبال همچین عروسی میگشتم..!


گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)
گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)


طرف میره دکتر میگه آقای دکتر چیکار کنم تا ۱۰۰ سال عمر کنم؟
دکتر:
قلیان میکشی
_نه
سیگار میکشی؟
– نه
تریاک؟
– نه
غذای چرب؟
– نه
مشروب؟
– نه
دختر بازی؟
– نه
دکتر: پس می خوای ۱۰۰ سال عمر کنی چه غلطی بکنی؟


یارو تو محرم سیگار میکشید و مشروب میخورد
بهش میگن: نخور گناه داره
میگه: من عین شما نمی تونم بیخیال باشم … اعصابم از دست یزید داغونه ..


کلی تف نگه داشتم
.
منتظرم یه روز پولدار بشم پولامو بشمرم…
یعنی میشه ای خدا


اوج عشق وعلاقه تو فیلمهای ایرانی
بوسه و آغوش و سکس نیست ?

ته تهش وقتی طرف خوابه روش یه پتو میندازن یارو نچاد


تا حالا لخت رفتید دستشویی؟
لامصب آدم گیج میشه،هی فکر میکنه یه چیزی کمه…


دختره میره پیش فالگیر میگه آیا کسی باهام ازدواج میکنه؟
میگه نه
میگه تو که هنوز کف دستمو ندیدی
میگه قیافتو که دیدم!!


گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)


مخ دختره رو تو بیتالک زدم
رفتم سر قرار دیدم عین کبرا تو فیلم اصغر کپکه برگشتم خونه بهش زنگ زدم عزیزم بیا تمومش کنیم همینجا
میگه چرا؟ میترسی وابسته شی؟
الهى العفو !!! .??خدایا مارابه راه راست هدایت کن


من چشمم به دوربین مداربسته ی مغازه ها می افته
ناخوداگاه حرکاتم مشکوک میشه


میدونم از من بعیده ☺️ ولی واسه اولین بار میخوام براتون پست خاک بر سری بزارم?
.
خاک بر سر بد خواهاتون ✋✋✋?
.
خاک بر سر دشمناتون✋✋✋ ?
.
خاک تو سر اوناییکه خوشیتونو میبینن دق میکنن ✋✋✋✋?


نماینده مجلس اومده میگه ، ﻣﺎ ﺳﻪ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺑﯿﮑﺎﺭ ﺗﻮﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺍﺭﯾﻢ !!!!!!….
.
ﻣﺮﺩ ﻣﻮﻣﻦ, ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ده ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺑﯿﮑﺎﺭ ﺗﻮﯼ تلگرام ﺩﺍﺭﯾﻢ ……..


دیشب خواب دیدم شوهرم رفت زیر تریلی هجده چرخ با داد از خواب پریدم
تا نیم ساعت میلرزیدم گوشیمو ور داشتم بهش زنگ زدم دیدم شارژم صفره خودمو به در و دیوار میکوبیدم
یهو یادم اومد من ازدواج نکردم
بعد که آروم شدم یادم اومد پسرم?

فشار زندگیه میفهمی؟


ﺳﻮﺍﻝ ﮐﻨﮑﻮﺭ ﺍﻓﻐﺎﻧﯽ ﻫﺎ:
ﺟﺎﻫﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺑﯿﻞ ﭘﺮ ﮐﻨﯿﺪ


گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)


یارو دوستشو ناجور زده بود.
کار به دادگاه کشید!
قاضی میپرسه چرازدیش؟
میگه ۱۰ سال پیش بهم گفته بود اسب آبی
قاضی : ۱۰ سال پیش گفته الان زدیش؟
یارو :دیشب تازه اسب آبی رو تو تلوزیون دیدم


دختره زشت بود دلم براش سوخت عکسش رو لایک کردم
برگشته بهم میگه : عجب سلیقه ی گوهی داری


ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ؟؟؟
ﺑﺎ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﺑﺮﯼ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮑﺸﯽ ﭘﺎﯾﯿﻦ ،
ﺑﺎ ﺩﺍﻣﻦ ﺑﺮﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪﯼ ﺑﺎﻻ
ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐﺮﺩﯼ ﺑﺮﯼ ﻫﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮑﺸﯽ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻫﻢ ﺑﺪﯼ ﺑﺎﻻ !
ﺗﺎ ﺩﺍﻧﺴﺘﻨﯿﻬﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭﻭﺩ ﻭ ﺩﻭﺻﺪ ﺑﺪﺭﻭﺩ


گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)

جوک

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)


روانشناسه دیشب گفت جوری زندگی کنید که انگار روز آخر عمرتونه
امروز به حرفش گوش کردم و
دو پرس کوبیده
وسه کیلو نون خامه ای
و سه تا چایی با یک کیلو باقلوا خوردم
الان حالم یه جوریه که انگار واقعا روز آخر عمرمه. خیر نبینه


با بابام با ماشین داشتیم میرفتیم
ﮐﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺟﺎﺩﻩ ﺩﯾﺪﯾﻢ ۴ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﮕﻞ
ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻧﺪ
ﮔﻔﺘﻢ ﺧﻮﺑﻪ ﺑﺮﺳﻮﻧﯿﻤﻮﺷﻮﻥ ؟
ﺑﺎﺑﺎ ﻫﻢ ﺯﺩ ﺭﻭ ﺗﺮﻣﺰ ﮔﻔﺖ ﺧﺎﻧﻮﻣﺎ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺮﯾﺪ …
ﺁﺩﺭﺳﺸﻮﻥ ﺗﻮ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ …
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﻔﺖ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﺑﺎﻻ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ :
ﻣﺎ ﮐﻪ ﺟﺎ ﻧﻤﯿﺸﯿﻢ
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﺭ ﺳﻤﺖ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺁﻗﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺟﺎ
ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺮﮐﺖ O_O
ﮐﻤﺮﻡ ﺷﮑﺴﺖ …..
اصن نصصصصصف شدم….!
ﺍﻻﻥ ۴ ﺭﻭﺯﻩ ﺗﻮ ﻫﻤﻮﻥ ﺟﺎﺩﻩ ﺑﻪ ﺍﻓﻖ ﺧﯿﺮﻩ ﺍﻡ …..
ﭼﻪ ﺷﻮﮎ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺑﻮﺩ …!!


دختره توی پروفایلش نوشته بود نون پنیرو کیوی پسر نیاد تو پی وی
رفتم تو پی وی براش نوشتم نمک بریز رو شلغم اعتماد به نفست تو حلقم


گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)


بالاخره امروز رفتم دانشگاه و از پروژم دفاع کردم
خسته و کوفته اومدم تو محوطه یکی بهم گفت مهندس………….!!!
ینی قند تو دلم آلاسکا شد با کلی ذوق گفتم جانم؟؟
گفت توالت کجاست؟ ?
از ریشه داغون شدم.!!


دختره میره منشی بشه ازش میپرسن چقد حقوق میخوای؟
میگه سه میلیون !!!!
میگن مدیر عامل دو میلیون میگیره !!!!!!
میگه پس برین همونو ……. عاره


مصرف روانگردانها از زمان مولوی رواج داشته ، مثال :
باغ سلام میکند ، سرو قیام میکند سبزه پیاده میرود ، غنچه سوار میرسد


به دوس دخترم جوک فرستادم
جای خخخخ نوشته ققققققق
میگم ینی چی؟!
میگه سرما خوردم دماغم گرفته ????
اوسکوله ولی دوسش دارم


اینم کیک تولد ما بی چاره فقیرا

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)

گلچینی از 100 جوک خنده دار ، در حد انفجار (4)

جوک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹
ehsan sohrabi

نظرات  (۲)

عالییییی لاحال بود بیشتر بزار 😘😘😘😘😀😀😀😀👍👍👍👍😀😀😂😂😂😄😄😅😅😅😍😍😍😘😘😘😜😝😋

۱۵ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۴۹ یه خری هستم مثل شما

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی