پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

مشخصات بلاگ

پاتوق کده بهترین سایت سرگرمی و ارائه اخبار روز سرارسر دنیا می باشد دلناز فان زیر مجموعه ای از پتوقکده می باشد

بایگانی

لئوناردو دی کاپریو ۹ جان دارد!!

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۹ ق.ظ

اخبار,اخبار فرهنگی,لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو از یک تجربه که واقعا مرگ را جلوی چشمش آورد حرف زد و گفت: یک بار در هواپیمایی بودم که به روسیه می‌رفت و تقریبا با یک فاجعه روبه رو شد.

دی کاپریو 3 بار مرگ واقعی را تجربه کرده است
لئوناردو دی کاپریو ۹ جان دارد؛ این را می‌توان از تجربه‌هایی که مرگ را جلوی چشمانش آورده است متوجه شد. لئوناردو دی کاپریو در گفتگویی که درباره فیلم جدیدش «بازگشته» انجام داده، گفت سه بار تجربه‌ای نزدیک به مرگ را پشت سر گذاشته است.

در فیلم «بازگشته» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو این بازیگر ۴۱ ساله در نقش فردی به نام هیو گلس ظاهر می‌شود؛ مردی مرزنشین که از حمله خونین یک خرس نجات می‌یابد و تلاش می‌کند زنده بماند و از گروه شکارچیانی که همراهی‌اش می کردند اما به او کمکی نمی کنند، وسایلش را می‌دزدند و رهایش می‌کنند تا بمیرد، انتقام بگیرد.

دی کاپریو که قبلا هم این فیلم را سخت‌ترین فیلم زندگی‌اش خوانده بود، در این گفتگو از رو در رو شدن با مرگ در زندگی واقعی اش حرف زده است.


او درباره تجربه رودر رو شدن با کوسه صحبت کرد و گفت: من در یک قفس بزرگ بودم، در آب‌های آفریقای جنوبی تا از نزدیک کوسه بزرگ سفید را تماشا کنم. اما بعد یک کوسه بزرگ پرید توی قفس و به من گفت سلام.

دی کاپریو با خنده ادامه داد: همه ما یک لحظه گیج شدیم و این واقعا وحشتناک بود، اما او خیلی محترم بود و از قفس پرید بیرون و رفت.


دی کاپریو افزود: از شوخی گذشته، احساس می‌کنم خیلی خوش شانس بودم که از این مخمصه زنده بیرون آمدم. گروهی که این برنامه را ترتیب داده بودند گفتند در ۳۰ سال گذشته چنین چیزی اتفاق نیفتاده بود و من فهمیدم در جایی نادرست و در زمانی نادرست بودم که دچار چنین موقعیتی شدم و واقعا فکر می‌کنم این فقط یک خوش شانسی بود که از آن ماجرا زنده در رفتم و حالا اینجا هستم.

او از یک تجربه دیگر که واقعا مرگ را جلوی چشمش آورد حرف زد و گفت: یک بار هم در هواپیمایی بودم که به روسیه می‌رفت و تقریبا با یک فاجعه روبه رو شد. من در بخش تجاری نشسته بودم و ناگهان همه چیز جلوی چشمان من رخ داد. من نزدیک بال نشسته بودم و بال هواپیما را به خوبی می دیدیم که یک دفعه چیزی جلوی چشمانم منفجر شد. دقیقا موتوری که زیر بال بود منفجر شد و من تنها کسی بودم که در آن لحظه این ماجرا را می‌دیدم. چند دقیقه تمام موتورها خاموش شد و هیچ صدایی نمی‌آمد و سرانجام هواپیما در فرودگاه  فرود اضطراری انجام داد.

اما سومین تجربه نزدیک به مرگ دی کاپریو در فرود با چترنجات رخ داد. اولین چتر گیر کرده بود و دی کاپریو از چتر دوم خبر نداشت و تصور می‌کرد که حتما سقوط می کند. اما همراه او در چتربازی به او هشدار می دهد که ممکن است پایت بشکند چون داریم خیلی سریع پایین می‌رویم. دی کاپریو می‌گوید: او چتر دوم را باز کرد و آن هم گیر کرده بود. او با خنده می گوید: من داشتم سقوط می‌کردم و قرار بود بمیرم و همراه من می‌گفت تازه پایت هم می‌شکند...
 
«بازگشته» فیلم جدید دی کاپریو به کارگردانی الخاندرو  گونزالس ایناریتو روز کریسمس اکران می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
ehsan sohrabi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی