پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

مشخصات بلاگ

پاتوق کده بهترین سایت سرگرمی و ارائه اخبار روز سرارسر دنیا می باشد دلناز فان زیر مجموعه ای از پتوقکده می باشد

بایگانی

با کفش هوشمند قهرمان باشید / تصاویر

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۹ ب.ظ

اخبار علمی,خبرهای علمی,کفش هوشمند

شرکت سامسونگ نوعی کفش هوشمند به نام IoFit تولید کرده‌اند که با توجه به سیستم هوشمندی که داخل آن به کار رفته است، تعادل هوشمندی را برای ورزشکاران برقرار می‌کند و فرد می‌تواند حرکات پای خود را با قهرمانان مقایسه کند.

به گزارش آنا به نقل از dailymail، موج استفاده از فناوری‌های پوشیدنی از قبیل ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند بازار فناوری‌های مدرن و هوشمند را در سال‌های اخیر رونق داده است. محققان شرکت سامسونگ به‌تازگی این فناوری را در قالب کفش به کار برده‌اند و با برنامه‌های خلاقانه، توانسته‌اند یک جفت کفش هوشمند تعادلی به نام IoFit تولید کنند که برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از آن رونمایی شد.

 

اخبار علمی,خبرهای علمی,کفش هوشمند

 

این کفش در «آزمایشگاه خلاقانه» سامسونگ تولید شده و به عنوان یک محصول موفق شناخته می‌شود. هر لنگه از این کفش مجهز به حسگرهای فشاری، انتقال‌دهنده‌های بلوتوثی و باتری‌هایی است که داخل کفی خارجی کفش تعبیه شده‌اند.

به این‌طریق، کفش می‌تواند نیروی وارده به هر نقطه از پا را اندازه‌گیری و تعادل راست و چپ و جلو عقب پا و نیز نیز تماس با زمین را مشخص کند.

 

اخبار علمی,خبرهای علمی,کفش هوشمند

 

اندازه‌گیری تمام این معیارها، شاخص مهمی در عملکرد بهتر بدن به ویژه در ورزش گلف به شمار می‌رود. اطلاعات جمع‌آوری شده از طریق کفش‌ از طریق نرم‌افزاری مشخص به گوشی هوشمند یا تبلت انتقال می‌یابد.

 

اخبار علمی,خبرهای علمی,کفش هوشمند

 

نرم‌افزار مخصوص مجهز به پلت‌فرم و ابزار هدایتگر یکپارچه است که با داشتن قابلیت ضبط تصاویر، لحظه به لحظه عملکرد پاها را ارزیابی می‌کند و اطلاعات واقعی و مربوط را روی صفحه نمایشگر نشان می‌دهد.

 

اخبار علمی,خبرهای علمی,کفش هوشمند

 

کاربر می‌تواند اطلاعات ضبط‌شده از طریق نرم‌افزار را به طور جداگانه و برای ورزش‌های مختلف تفسیر کند. به عنوان مثال، در ورزش گلف که تغییر وزن از پایی به پای دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است، تغییر وزن به طور طبیعی و با یک چرخش موزون صورت می‌گیرد.

 

اخبار علمی,خبرهای علمی,کفش هوشمند

 

این نرم‌افزار به ورزشکار اجازه می‌دهد که اطلاعات عملکرد خود را با ورزشکاران حرفه‌ای مقایسه کند و به نوعی مربی خودش باشد. کاربران همچنین می‌توانند تفسیر نوع عملکرد خود را روی ویدئو در قالب حافظه نوشتاری یا صوتی بنویسند تا بتوانند از آن برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که کفش هوشمند IoFit بین ژوئیه و اوت 2016 در به کاربران عرضه می‌شود. قیمت پیشنهادی آن 259 دلار است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹
ehsan sohrabi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی