پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

مشخصات بلاگ

پاتوق کده بهترین سایت سرگرمی و ارائه اخبار روز سرارسر دنیا می باشد دلناز فان زیر مجموعه ای از پتوقکده می باشد

بایگانی

فال روزانه یکشنبه 09 اسفند 1394

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 09 اسفند 1394

قوچ

فال روز متولدین فروردین: شما امروز چاشنی یک بمب هستید چرا که ماه در نشان مستبد شما قرار گرفته و ممکن است به طور غیرعمد یک موقعیت ناخوشایند را به یک موقعیت کاملا بدتر تبدیل سازد. خوشبختانه کمی خودآگاهی داشتن اکنون تاثیر زیادی خواهد داشت و شما را قادر خواهد ساخت که به خاطر چیزی که زیاد مهم نیست عصبی نشوید و از این موقعیت ها اجتناب کنید. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که باید آنچه را که احساس می کنید بیان کنید حداقل دیگران را به خاطر مشکلات اخیرتان مقصر ندانید و آنها را سرزنش نکنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: با وجود اینکه شما با شخصی سرو کار دارید که برنامه های بلندمدت اش در تضاد با عقاید شماست امروز قادر هستید مسائل را از منظری نسبتا روشن تر ببینید. به جای اینکه اجازه دهید تا ناامیدی و یاس تبدیل به یک معامله ناخوشایند شود می فهمید که این گرفتاری های اخیر سرانجام خوبه خود حل خواهد شد. طبیعتا شما باید با خودتان رو راست بمانید اما متکی بودن به توانایی های درونی باعث می شود در مقابل ناملایمات زندگی صبور بمانید.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: بعضی اوقات تمایل ذاتی شما برای اینکه خودتان را کنترل کنید و احساسات ناخوشایند خود را بیان نکنید خیلی سخت است و نشان ندادن افکار منفی همیشه کار مناسبی است. اما بعضی اوقات شما براحتی آن را پس می گیرید و منجر به رفتار انفعالی- پرخاشگرانه می شود. امروز سرکوب کردن احساسات تان باعث قوت گرفتن آنها شده و اگر احساسات خود را نشان ندهید تبدیل به یک انفجار عاطفی خواهد شد.تمرین کنید تا تبدیل به یک مشاهده کننده شوید. تغییرات درونی خود را انکار نکنید. در عوض؛ زمانیکه به چیزی پی بردید آن را با دیگران در میان بگذارید.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: از دید شما وضعیت دشوار اخیر ربطی به شما ندارد. به هر حال از دید عوالم کیهانی هر کسی می تواند نقش شما را در این دنیا بازی کند. با وجود اینکه شما خالق این نمایشنامه هستید بازیگران در کار با شما احساس نارضایتی می کنند.اما حتی اگر آنها امروز بدخلق و ناراحت باشند باز هم باعث می شوند تا شما در مرکز توجه قرار بگیرید. برعهده گرفتن مسئولیت باعث می شود تا احساسات ناآرام و دمدمی مزاج خود را تا حدی آرام کنید.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: ممکن است امروز در محل کارتان شخصی زیاد با شما خوب رفتار نکند اما با این حال روز خوبی است و شما انرژی زیادی دارید که کارهایتان را به خوبی انجام دهید. نیازی نیست که یک جاسوس باشید. حقیقت سرانجام آشکارخواهد شد خواه شما در پی آن باشید یا نه! اما اگر تصمیم داشته باشید که بوسیله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصی به پیشرفت این جریان کمک کنید این جریان را بهانه ای برای توجیه اشتباهات تان در کارها قرار ندهید. به هر حال کلمات درست موثر و التیام بخش هستند.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: هر چقدر امروز کسی با شما بهتر رفتار کند احساس ناامیدی و ناامنی شما هم بیشتر خواهد شد. اگر فکر می کنید دیگران در پیشرفت شما دخالت می کنند به غریزه تان اعتماد کنید. اما اکنون با یک با یک دشمن فرضی جنگ نکنید؛ به حریف خیالی مشت زدن سیاست موثری نخواهد بود. قبل از اینکه حرکت بعدی را آغاز کنید صبر کنید تا اطلاعات تان کامل شود.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: کار کردن امروز کاری بس پیچیده است چرا که شما آرزو می کنید کاش از شر کارهای تکراری روزمره خلاص می شدید و به کار دیگری می پرداختید. احساسات قدرتمندی در زیر سطوح ظاهری وجودتان  کمین کرده اند و شما از این می ترسید که آنها روزی حالت انفجار پیدا کنند و به ضمیر هوشیار شما بیایندو دیگران بتوانند آسیب پذیری و بی تجربگی شما را ببینند. دو سیاره حاکم شما یعنی مریخ و پلوتون آماده اند که با آن بجنگند مگر اینکه شما به قدر کافی قوی باشید تا به جای تمرکز روی تاریکی ها به روشنایی ها فکر کنید. در این روزها شما بهتر است که تونلی در این تاریکی ها ایجاد کرده و بعد از آن سختی ها تمام خواهند شد.

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین آذر: اگر به خاطر شرایط دشوار امروز نبود شما به خوبی از عهده کارهایتان برمی آمدید. کسانی که در دور و بر شما هستند منصفانه رفتار نمی کنند و به نظر می رسد مانند ابرهای تیره در اطراف شما شناورند تا فقط روز تفریح شما را خراب کنند. شما می توانید اجازه دهید ترس بر اعمال تان حکومت کند . از منفی بافی دوری کنید تا تاثیری بر زندگی تان نگذارد. شاید بتوانید مستقیما با مشکل خود روبرو شوید. هر گفتگویی را که می خواهید شروع کنید ابتدا از درستی آن مطمئن شوید چرا که شاید این گفتگو تاثیر بسیار مهمی بر زندگی شما بگذارد.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: امروز پلوتون ظالم و بی رحم در نشان شما با مریخ حساس در جنگ است و روی زندگی شخصی شما تاثیر بسیار عمیقی خواهد گذاشت. ممکن است شما تصمیم استواری داشته باشید که باعث شود حتی به شرایط و دور و بر خودتان هم توجه زیادی نکنید. اما کمبود آگاهی از خودتان اکنون می تواند تاثیر منفی شدیدی روی زندگی تان داشته باشد. به ارزش های خود پایبند باشید تا از نظر روحی سلامت بمانید اما تنها اگر به تفاوتی با دیگران دارید آگاه باشید می توانید موفق باشید. مقابله شاید در این مرحله بدرد بخورد اما توافق کلید کار شماست.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: اکنون نیازی نیست که به سمت کارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله کارها را انجام دهید، به خاطراینکه زمان کافی برای انجام آنها خواهید داشت. واگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه کننده است که  آسان ترین راه را انتخاب کنید. درباره تصمیماتی که باید بگیرید به مقدار کافی فکر کنید. به خاطر اینکه نتیجه کارهای شما بیشتر از آنچه که شما فکر می کنید روی شما تاثیر خواهد داشت.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

فال روز متولدین اسفند: ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می رسد که  هیچ چیز نمی تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما  آرام شوید. وقتی که  شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی های روحی تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و  دیگران از رهبری شایسته شما نهایت  استفاده می کنند.

فال روزانه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹
ehsan sohrabi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی