پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

مشخصات بلاگ

پاتوق کده بهترین سایت سرگرمی و ارائه اخبار روز سرارسر دنیا می باشد دلناز فان زیر مجموعه ای از پتوقکده می باشد

بایگانی
مجموعه: اخبار فرهنگی و هنری

حتما برای شما هم جالب است که بدانید ستاره های هالیوود چگونه از دختران مورد علاقه شان خواستگاری کرده اند. در اینجا چند خواستگاری رمانتیک ستاره های مشهور را برایتان آورده ایم.

 حتما برای شما هم جالب است که بدانید ستاره های هالیوود چگونه از دختران مورد علاقه شان خواستگاری کرده اند. در اینجا چند خواستگاری رمانتیک ستاره های مشهور را برایتان آورده ایم.

1. ماریا کری و نیک کانن

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای رفرهنگی و هنری,هایلود

 

نیک کانن آنقدر عاشق ماریا کری بود که دو بار از او خواستگاری کرد. بار اول او را به پشت بام آپارتمانش در منهتن برد و زمانی که ساختمان امپایر استیت به رنگ مورد علاقه او (صورتی و بنفش) در آمد، مقابل او زانو زد و با انگشتر الماس 17 قیراطی که آن را در جعبه شکلاتی پنهان کرده بود، از او خواستگاری کرد.

 چند روز بعد نیک کانن آرزوی ماریا کری را برآورده کرد. نیک در نور مهتاب با زره ای آهنین و اسب سفیدش ماریا را ربود. ماریا می گوید: «او مرا با هلیکوپتری ربود و بار دیگر از من خواستگاری کرد.» آنها با دو فرزند در سال 2014 از یکدیگر جدا شدند. نیک هنوز مجرد است اما ماریا با جیمز پکر، میلیونر استرالیایی، ازدواج کرد.

2. جرج کلونی و امل کلونی

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای رفرهنگی و هنری,هایلود

 

جرج کلونی می توانست به هر کجا که دوست دارد برود و از زن مورد علاقه اش خواستگاری کند اما ترجیح داد خواستگاری او از امل کلونی ساده و پنهانی باشد. یک روز که آن دو در خانه بودند، جرج کلونی غذای مورد علاقه امل را درست کرد و در حالی که آهنگ « Why Shouldn’t I» در پس زمینه پخش می شد، بر زانوهایش زانو زد و گفت: «من نمی توانم این زندگی را بدون تو تحمل کنم.» امل آنقدر شوکه شده بود که 25 دقیقه طول کشید تا جواب مثبت را به او دهد.

3. لوداکریس و یودوکسی

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای رفرهنگی و هنری,هایلود

 

در تعطیلات 2014 لوداکریس به فکر راهی بود تا از عشق چندین ساله اش خواستگاری کند. در 26 دسامبر او از صمیمی ترین دوستانش، از مونیکا گرفته تا شنن بران و... خواست تا هم سفر آنها شوند. هنگامی که آنها با جت شخصی شان از آتلانتا به کاستاریکا می رفتند، لوداکریس از او خواست تا به بیرون از هواپیما نگاهی بیاندازد. زمانی که یودوکسی به بیرون نگاه کرد، با این جمله مواجه شد: «یودوکسی، با من ازدواج می کنی؟» لوداکریس چند روز بعد عکسی از این اتفاق شیرین در اینستاگرام منتشر کرد و زیر آن نوشت: «جواب او نه فقط «بله»، بلکه «مطلقا بله» بود. آنها چند ساعت پس از خواستگاری با هم ازدواج کردند.

4. آوریل لوین و چد کروگر

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای رفرهنگی و هنری,هایلود

 

آوریل لوین می گوید: «من یک دفتر داشتم که تمام یادگاری هایم را در آن می چسباندم و معمولا این کار را در استودیو انجام می دادم. یک روز هنگامی که وارد استودیو شدم، دیدم که چد کروگر دفتر من را به دست گرفته و عکسی به آن می چسباند. وقتی نزدیک تر رفتم دیدم که روی عکس نوشته بود: «با من ازدواج می کنی؟» واقعا رمانتیک بود. سپس او یک انگشتر 14 قیراطی را به من هدیه داد.» این دومین ازدواج هر دوی آنها بوده است.

5. بن استیلر  و کریستین تیلور

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای رفرهنگی و هنری,هایلود

 

قبل از این که بن استیلر از کریستین تیلور خواستگاری کند، از پدر کریستین جواب بله گرفت. او می گوید: «پدر کریستین واقعا مرد دوست داشتنی است. من به او گفتم که دوست دارم با دخترت ازدواج کنم و به نظرم این کار سخت تر از خواستگاری از خود کریستین بود اما خوشبختانه او از این پیشنهاد استقبال کرد.» پس از تایید پدر عروس، بن به خانه کریستین رفت و همه جا را با شمع و گل رز تزیین کرد و در لحظه ورود او مقابلش زانو زد و تازه یادش آمد که حلقه ازدواج را نیاورده است. آنها در سال 2000 با یکدیگر ازدواج کردند.

6. ساشا کلمنتس و کوربین بلو

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای رفرهنگی و هنری,هایلود

 

مراسم خواستگاری آنها شبیه افسانه ها بوده است. کوربین بلو در 15 اوکتبر 2014 از عشق اش در مقابل قصر سیندرلا در دیزنی لند خواستگاری کرد. او حلقه ازدواج را داخل یک کفش سیندرا گذاشت و آن را به کوربین هدیه کرد. بله گویا ساشا هم سیندرلای خودش را پیدا کرده است.


7. سیل و هایدی کلوم

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای رفرهنگی و هنری,هایلود

 

سیل، هایدی را با هلیکوپتر به ارتفاع 14000 فوتی صخره های کانادایی برد. او در آنجا یک ایگلو (خانه یخی) ساخته بود و داخل آن را با گل های رز و شمع تزیین کرد.

8. جادا پینکت اسمیت و ویل اسمیت

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای رفرهنگی و هنری,هایلود

 

ویل اسمیت هیچ ایده خاصی برای خواستگاری از دختر مورد علاقه اش نداشت. خواستگاری او خیلی دوستانه و غیر رسمی بوده است. زمانی که آن دو روی مبل راحتی مقابل تلویزیون دراز کشیده بودند و فیلم مورد علاقه شان را می دیدند، ویل از جادا مهمترین سوال زندگی اش را پرسید.

او گفت: «تو می خواهی یک ازدواج موفق داشته باشی، این طور نیست؟ آیا با من ازدواج می کنی؟» در آن زمان حتی هیچ حلقه ازدواجی هم در کار نبود. اسمیت در مصاحبه اش با مجله « People» می گوید: «نه حلقه، نه فضایی رمانتیک یا حتی کلاسیک. من به سادگی اعتقاد دارم.»


9. کانیه وست و کیم کارداشیان

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای رفرهنگی و هنری,هایلود

 

کانیه وست، در روز تولد کیم کارداشیان، استادیوم بیسبال AT&T را اجاره کرد تا با گروه اکستری 50 نفره و با مراسم آتش بازی از او خواستگاری کند. هنگام خواستگاری روی صفحه امتیازات عبارت «لطفااااا با من ازدواج کن!» نقش بسته بود. ارکستر آهنگ «Young and Beautiful» لانا دل ری را اجرا کرد و بعد از آن، آهنگ «Knock Me Down» خود کانیه پخش شد. او به نامزدش انگشتر الماس 15 قیراطی لورن شوارتز هدیه داد. بعد از بله گرفتن از کیم، آتش بازی شروع شد و خانواده کیم ظاهر شدند و به آنها تبریک گفتند.

 

10. شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای رفرهنگی و هنری,هایلود

 

حتما برای شما هم جالب است که بدانید شاهزاده بریتانیا چگونه از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کرده است. او کیت میدلتون را به یک مکان تفریحی و زیبا دور از شهرشان برد و در کلبه ای چوبی از او خواستگاری کرد. کلبه آنها نه آب داشت و نه برق. اما شاهزاده فکر همه چیز را کرده بود و به مقدار کافی غذا و نوشیدنی برای هردویشان برده بود. حلقه ازدواج؟ بله او با ارزشمندترین حلقه ازدواج را که متعلق به پرنسس دیانا بود، به کیت تقدیم کرد. شاهزاده ویلیام می گوید: «این حلقه برای من بسیار ارزشمند است، درست مانند کیت.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۴
ehsan sohrabi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی