پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

مشخصات بلاگ

پاتوق کده بهترین سایت سرگرمی و ارائه اخبار روز سرارسر دنیا می باشد دلناز فان زیر مجموعه ای از پتوقکده می باشد

بایگانی

قویترین مرد آلمان یک گیاهخوار آبادانی + عکس و مصاحبه

قویترین مرد آلمان یک گیاهخوار آبادانی است

 

انجام ورزش سنگین بدون استفاده از پروتئین حیوانی و گوشت برای برخی غیر قابل تصور است به گزارش پارس ناز اما یک شهروند ایرانی‌ الاصل در آلمان  خلاف این موضوع را اثبات کرده است.  قوی‌ترین مرد آلمان بچه آبادان است!

 

قوی‌ترین مرد آلمان، پاتریک بابومیان یک مرد گیاهخوار ایرانی و بچه آبادان است. پدرش از آبادان و مادرش از اصفهان و هر دو جزء ارامنه ایران هستند.

 

پاتریک متولد دهم تیر ۱۳۵۸ است؛ جالبه بدانید که پاتریک در ایران ناشناخته است و تقریبا هیچ کسی او را نمی شناسد اما بابومیان در آلمان یک چهره بسیار معروف و شناخته شده و جزو سلبریتی‌های این کشور می باشد که در تبلیغات سازمان حمایت از حیوانات برای جلوگیری از کشتار آنها و تشویق مردم به گیاهخواری از او استفاده می شود.

قویترین مرد آلمان یک گیاهخوار آبادانی + عکس و مصاحبه
پاتریک بابومیان (متولد ۱ ژوئیه ۱۹۷۹ در آبادان، ایران) قوی ترین مردان، روانشناس و بدنساز سابق است. وی از سال ۲۰۰۵، گیاهخوار بوده و همینک به عنوان چهره فعال جدید بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر حیوانات در تبلیغ گیاهخواری شناخته می شود

 

قوی‌ترین مرد آلمان در سال ۲۰۱۱، زمانی که ۴ سال داشت در آستانه زمستان پدر و خواهر کوچک‌ترش را در یک تصادف رانندگی از دست داد. مادر پاتریک که به همراه پدر و خواهر او در اتومبیل از ماهشهر به اصفهان می‌آمد، هم جراحت‌های سختی برداشت. پاتریک بابومیان از آن پس در کنار مادر و مادربزرگش بزرگ شد.

 

پاتریک در هفت سالگی به همراه مادر و مادربزرگش به هاتنهف، آلمان مهاجرت کرد. او در سال ۱۹۹۹ برنده اولین جایزه خود جایزه زیبایی اندام در بین جوانان آلمانی شدو در سال ۲۰۰۱ توانستد جایزه قوی ترین مرد آلمان را کسب کند. اوکه از سال ۲۰۰۵ گیاهخوار بود در ۲۰۱۱ وگان شد. او دارای لقب قوی ترین مرد آلمان است

قوی‌ترین مرد سال آلمان جوان ایرانی‌الاصلی است که از سال‌ها پیش در آلمان زندگی می‌کند. این ورزشکار نه تنها هفت سال است که گوشت را کنار گذاشته، بلکه اخیرا هر نوع پروتئین حیوانی را هم از رژیم غذایی خود حذف کرده است.

 

پاتریک بابومیان که سابقه‌ی بیش از دو دهه ورزش قدرتی را دارد، نه تنها از ۷ سال پیش لب به گوشت نزده، بلکه از ۷ ماه پیش منابع انرژی حیوانی نظیر شیر و تخم‌مرغ را هم به‌طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کرده و گیاهخوار مطلق شده است.

 

بابومیان با وجود این در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان قوی‌ترین مرد آلمان برگزیده شد. وی خود می‌گوید تغییر رژیم غذایی نه‌تنها از توان او نکاسته بلکه به بهترشدن فرم بدنش هم کمک بسیاری کرده است.پاتریک بابومیان عناصر موجود در غذاهای ایرانی مانند برنج و لوبیا را منابع غنی انرژی می‌داند.

 

از آبادان تا آلمان

 

پاتریک بابومیان در سال ۱۹۷۹، در روزهای پرهیاهوی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پیش از آغاز جنگ عراق و ایران، در آبادان از پدری آبادانی و مادری اصفهانی به دنیا آمد.

 

خانواده‌ی پاتریک برای دورکردن او از سروصدا و مخاطرات جنگ، او را به اصفهان فرستادند؛ جایی که در آن پاتریک نخستین سال‌های زندگی و مدرسه را سپری کرد. او تنها در تعطیلات برای دیدار با دیگر اعضای خانواده به بندر ماهشهر می‌رفت.

 

هنگامی که پاتریک ۷ سال داشت ایران را به همراه مادر و مادربزرگ به مقصد ایالات متحده آمریکا ترک کرد. در روزهای توقف موقت در آلمان اما این کشور نظر مادر پاتریک را به خود جلب می‌کند و آلمان به مقصد نهایی خانواده تبدیل می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
ehsan sohrabi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی