پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

پاتوق کده | دلناز فان

ورود به سایت پاتوق کده | پاتوق کاربران چت

مشخصات بلاگ

پاتوق کده بهترین سایت سرگرمی و ارائه اخبار روز سرارسر دنیا می باشد دلناز فان زیر مجموعه ای از پتوقکده می باشد

بایگانی

خجالت

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۱۷ ق.ظ
دیروز داشتم با ماشینم تو طوفان و بارون شدید میرفتم سمت خونه....
خیابونا پر از آب هیچ کس بیرون نبود فقط ماشین تو خیابون بود...
چشمم خورد به دوتا خانم که سر تا پاشون خیس شده بود...
انگار با لباس دوش گرفته بودن...
اومدم کنار بهشون گفتم خانم بیاین بالا برسونمتون ولی خانمه یه نگاه به من کرد و جوابمو نداد
منم راهمو گرفتم و رفتم...
از آینه نگاه کردم دیدم خیلی ستمه اونجوری تو بارون دارن خیس میشن وایسادم...
اومدن نزدیک خیلی محترمانه گفتم خانم بیاین بالا برسونمتون نگران چیزی نباشین...
دستشو به علامت نه اورد بالا و زیر بارون رفت...
با خودم گفتم مارو باش میخوایم به کی کمک کنیم یارو مریضه....
یهو یه چیزی بهم گفت شاید شما مردا کاری کردین که زنها اینطوری فکر میکنن...
حتی تو اون بارون شدید هم حاضر نیستن سوار ماشینتون بشن....
گاهی چقدر از مرد بودنمان خجالت میکشم....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
ehsan sohrabi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی